Jdi na obsah Jdi na menu
 


Rasy

20. 11. 2006

Lidé

Lidé ze Stormwindu jsou houževnatým národem, který přežil invazi barbarských Orků během první vojny. Přes druhou vojnu se armády Stormwindu spojily do Aliance, aby znovu získaly svou vlast - Azeroth. Po úspěchu v druhé vojně byl Stormwind znovu vybudovaný a civilizace lidí začala v jižních krajích znovu rozkvétat. Po nedávné invazi Burning Legion, která nechala severní království Lordaeron v ruinách, je Stormwind posledním útočištěm lidské civilizace. Legendární hrdinové sir Lothar a král Llanda jsou obránci Stormwindu a považováni za jedny z nejlepších bojovníků kraje. Odhodlaně si plní své povinnosti - zachovávat čest a sílu lidské rasy v neustále temnějším světě.

Jsou vznešenou, dobře známou a celkem běžnou rasou. Humani byli vždy známi svoji obranou při první i druhé vojně proti Orkům. Ve světě Warcraftu vždy žili na kontinentě Azeroth. Nyní se rozšířili i do Lordaeronu. V druhé vojně proti Burning Legion, ztratili svého krále a také svého prince Arthase, který propadl temným silám.

Classy: Warrior, Mage, Warlock, Paladin, Priest, Rogue
Frakce: Aliance
Počáteční lokace: Nortshire

Diplomacy:Bonus k získávání popularity ve frakci.

Human Spirit:Zlepšuje ducha (zvyšuje primární schopnost Spirit).

Mace Specialization:Zlepšuje schopnost boje s kladivy.

Perception:Aktivováním se zvýší dosah detekce neviditelnosti (stealth).

Swords Specialization:Zlepšuje schopnost boje s meči.

Noční Elfové

Samotářská rasa Nočních Elfů se jako první probudila do světa Warcraftu. Tyto nesmrtelné bytosti, pohybující se ve stínech, studovaly jako první magii a vypustily ji do světa deset tisíc let před Warcraftem 1. Svým nezodpovědným plýtváním magií, přivolaly na svět Burning Legion, což vedlo ke katastrofické vojně mezi dvěma gigantickými rasami. Night Elfům se horko těžko povedlo vyhnat Legion ze světa, ale jejich podivuhodná domovina byla zničena a zaplavena vodou. Od té doby Noční Elfové odmítají používat manu ze strachu před návratem Burning Legion, naučili se však umění druidizmu. Night Elfové se uzavřeli před ostatním světem a zůstali skryti na vrcholu své svaté hory Mount Hyjal po tisíce let. Jako rasa jsou čestní a spravedliví, k nižším rasám jsou nedůvěřiví. Jsou od přírody noční rasou a jejich síly často vyvolávají jistou nedůvěru, jakou i oni mají ke svým smrtelným sousedům. V boji využívají svou rychlost a bystrost, zabíjejí rychle a využívají tmu, aby se skryli a počkali na svoji oběť. Vypadají křehce, ale představují sílu, s kterou je třeba počítat.

Classy: Warrior, Hunter, Druid, Priest, Rogue
Frakce: Aliancia
Počáteční lokace: Kalidar

Nature Resistance:Zvyšuje resistenci proti přírodě.

Quickness:Zvyšuje šanci Dodge (uhnutí ráně během boje).

Shadowmeld:Aktivováním mimo boj a pohyb (tj. na místě) vstoupí hráč do neviditelného (stealth) módu.

Wisp Spirit:Po smrti se hráč stane Wispou, jež má rychlejší pohyb než duchové ostatních ras.

Trpaslíci

Pokojní Dwarfové z Ironforgu jsou starobylou rasou robustníh humanoidů, kteří žijí pod zasněženými horami Khaz Modanu. Trpaslíci jsou už od nepaměti spojenci s lidmi a ještě i dneska si rádi vychutnají boj a ještě radši o něm povídají historky. V minulosti Dwarfové málokdy opustili bezpečnost svých horských pevností. Ale když se rozzvoní zvon vyzývající k boji, odhodlaně obrňují své přátele a spojence s nepřekonatelnou odvahou a udatností. Na základě čerstvého objevu, který odhalil částečky jejich minulosti, podstoupili pozoruhodnou přeměnu. Objev je přesvědčil, že byli vytvořeni mocnými Titany z kamene, když byl svět ještě mladý. Cítí, že jejich osud je v hledání dalších známek a důkazů o jejich tajemném dědictví a objevení skrytých poselství Titanů. Trpaslíci poslali své průzkumníky do všech koutů světa a doufají, že tito přinesou víc světla do jejich skrytých místností. Jejich cesty vedly k vytvoření mnohých Dwarfských výkopových oblastí, z kterých některé slouží jako pevnosti a některé jako lovecká oblast pro nepřítele Trpaslíků jako takových.

V boji jsou známí svoji obrovskými bojovnými sekyrami a jejich touhou po boji. Ikdyž jejich malé, statné těla je staví do nevýhodné pozice, vyrovnají to svými velkými sekyrami a svými dokonalými bojovými schopnostmi.

Classy: Warrior, Hunter, Paladin, Priest, Rogue
Frakce: Aliancia
Počáteční lokace: Anvil Marr

Stoneform:Aktivováním získá hráč imunitu vůči jedům, nemocem a krvácení.

Find Treasure:Po aktivování se zobrazují na minimapě truhly s poklady
.       Trvá dokud není deaktivováno a nemá žádný cooldown.

Frost Resistance:Zvyšuje resistenci proti chladu.

Gun Specialization:Zlepšuje schopnost střelby z palných zbraní.

Gnómové

Excentričtí, často brilantní Gnomové jsou jednou z nejzvláštnějších ras světa. Je zázrak, že při tom, jak jsou posedli vyvíjením nové technologie a záhadných zázraků inženýrství, mají čas i na rozšiřování svých řad.

Gnómové žijí prosperující životy v přetechnizovaném městě Gnomeregan a sdílejí zdroje zalesněných Dun Moroghských vrchů se svými trpasličími příbuznými. I když Dwarfové z Ironforgu mají taky přirozený vztah k technologii a inženýrství, jsou to právě gnómové, kteří vymýšlejí klíčové, vizionářské návrhy všelijakých dwarfských zbraní a parních vozidel.

Gnómové po čas Druhé Vojny bojovali po boku Aliance, po čase nedávné invaze Burning Legion na Azeroth však překvapivě odmítli poslat svým spojencům své bojovníky, protože poskytli jinou pomoc. Jejich zbraně pomohly při naklonění misky vah na stranu Aliance. Dwarfové a Humani však byli Gnómským rozhodnutím o odmítnutí pomoci nepříjemně zaskočení.

Po skončení vojny Aliance objevila pravý důvod, kvůli kterému nemohla poslat ani jednoho ze svých statečných bojovníků. Z útrob země vzešla starobylá krvelačná hrozba a napadla Gnomeregan. Vzhledem k tomu, že Gnomové věděli, že prioritou jejich spojenců bylo poražení Burning Legion, rozhodli se ubránit sami. Ze všech sil se snažili zachránit svoje milované město a bojovali mimořádně udatně, nedokázali však zabránit tomu, aby o město nenávratně přišli.

Téměř půlka gnómské rasy byla po pádu Gnomereganu vyhlazena. Ti, kteří přežili utekli do bezpečí dwarvské pevnosti Ironforge. Znovu se zavázali pomoct Alianci a strávili celý čas vyvíjením strategie a zbraní, které jim pomohly znovu získat svoje zpustošené město a přinést svým lidem světlejší budoucnost.

Classy: Warrior, Mage, Warlock, Rogue
Frakce: Aliancia
Počáteční lokace: Anvil Marr

Escape Artist:Aktivováním se hráč dostane z chyceni v pasti nebo kořenu (Snare a Root efekty).

Engineering Specialization:Přidává bonus k povolání Inženýr.

Arcane Resistance:Zvyšuje resistenci proti arkánní magii.

Expansive Mind:Zvyšuje inteligenci.

Orkové

Orkové jsou mocnou, čestnou rasou. Všeobecně se o nich ví, že jsou hloupí, brutální a suroví, bez špetky lidskosti či sympatie pro ostatní rasy. Jejich původ je z pekelného světa Draenoru. Do království Stormwindu se dostali dimensionální bránou známou jako DArk Portál a byli přinuceni vést válku z Humany. I když o tom téměř nikdo neví, Orkové si na Draenore kdysi vybudovali hrdou, šamanistickou společnost. Pak jich však Burning Legion zkazila a využila jako figurky ve své invazi do Azerothu. Orkům se ale podařilo vzbouřit a nakonec se jim podařilo naklonit misku vah na svoji stranu a proti svým démonickým pánům. Vedeni mladým vůdcem, Thrallem si Orkové znovu získávali svou čest a chtějí jen získat své právo na život v cizí krajině.

Classy: Warrior, Shaman, Hunter, Warlock, Rogue
Frakce: Horda
Počáteční lokace: Durotar

Axe Specialization:Zlepšuje schopnost boje se sekerami.

Blood Fury:Aktivováním zvýší hráči sílu.

Hardiness:Zvyšuje resistenci proti efektům omráčení a povalení (stun a knockout).

Command:Zvýšená damage způsobená útokem zblízka zvířecího společníka (pet).

Nemrtví

Po té, jak se osvobodili od tyranské vlády Lich Kinga, odpadlá skupina nemrtvých hledala způsob jak, si zachovat svou vlastní svobodu a zničit všechny, kteří se jim postaví do cesty. Jsou známí jako Forsaken (Opuštění) a jsou oddáni službě svoji velitelce, královně banshee Sylvanas Windrunner. Tito temní bojovníci si pod ruinami bývalého hlavního města Lordaeronu vybudovali skrytou pevnost. Hluboko pod Tirisfal Glades je labyrintové Undercity, rozsáhlá bašta zla. Ve svém temném království se královští lékárníci Sylvanas snaží vyvinout zničující nový mor, takový který zahubí nejen nenáviděné nepřátele v Scourge, ale i zbytek lidstva. Aby Forsaken ještě rozšířili svůj temný vliv, uzavřeli výhodnou dohodu s primitivními rasami hordy. Ke svým spojencům však nejsou nijak loajální a využívají jich na boj proti jejich společnému nepříteli Lich Kingovi. Jen čas ukáže, jak se stoupencům zkázy a smrti bude dařit v jejich snaze pomstít se.

Classy: Warrior, Warlock, Mage, Rogue, Priest
Frakce: Horda
Počáteční lokace: Trisfal Glades

Shadow Resistance:Zvýší resistenci proti stínu.Zvýší resistenci proti stínu.

Cannibalize:Pozřením mrtvoly se zrychlí obnova hitpointů.

Will of the Forsaken:
Aktivováním se hráč stane imunním vůči efektům strachu (fear), spánku (sleep) a očarování (charm).

Underwater Breathing:Zlepšeno dýchání pod vodou.

Taureni

Taureni jsou obrovští, jako zvířata vypadající tvorové, kteří žijí na trávou pokrytých neúrodných pláních středního Kalimdoru. Žijí pro službu přírodě, pro udržování rovnováhy mezi živly a zemí. Jako protiklad svým obrovským postavám a hrubé síle si Taureni vytvořili pozoruhodné klidné, kmenové společenství. Jak se však Taureni stanou součástí konfliktu, jsou neúprosnými protivníky, kteří využívají celou svou sílu a hmotnost na rozmáčknutí svého protivníka svými kopyty. Pod vedením svého starobylého vůdce Cairna Bloodhoofa se Taureni během invaze Burning Legion spojili s Orki, tyto dvě rasy jsou pevnými spojenci. Tak jako Orkové i Taureni bojují o udržení svých tradic a vznešené identity.

Classy: Warrior, Shaman, Hunter, Druid
Frakce: Horda
Počáteční lokace: Mulgore

War Stomp:Aktivováním omráčí v boji protivníka.

Endurance:Zvýšena maximální hodnota zdraví (hitpointů).

Cultivation:Přidán bonus k povolání Bylinkář (Herbalist)

Nature Resistance:Zvyšuje resistenci proti přírodě.

Trolové

Zlomyslní Jungle Trolové, kteří obývají mnohé ostrovy South Seas (Jižních moří) jsou známi svoji krutostí a temnou mystikou. Jsou lstiví, barbarští a pověrčiví a v jejich srdcích vře nenávist proti všem ostatním rasám.

Jeden kmen byl však přinucen ovládnout svoje předsudky po tom, jak se střetl s Thrallom, Orským Warchiefom a jeho mocnou Hordou. Trollové z Darkspear trkne, dlouhé roky odloučení od jejich domoviny v Stranglethorn Vale byli téměř zničeni skupinou Muflíků, ale Thrall a jeho Horda jich zachránili. Vděční Trollové potom přísahali, že budou navždy spojenci Hordy.

Vede jich vychytralý Shadow Hunter Vol'Jin a Darkspearstí. Trollové dnes žijí v Drotaru spolu se svými Orkskými spojenci. Jejich dědina, nazvaná po padlém vůdcovi kmene Sen'Jinovi se rozkládá na východním výběžku drsné, kamenité krajiny. Darkspear tribe má vliv i na velkou část nedalekých džunglí Echo Isles.

Jako součástí hordy, Trollové rozšířili svou loajálnost i na mocné Taureny, ale vůči manipulátorům v podobě Forsakena projevují velkou nedůvěru, protože věří že, nemrtví šíří v řadách spojenců jen neštěstí a vyvolávají spory.

Classy: Warrior, Hunter, Shaman, Rogue, Priest, Mage
Frakce: Horda
Počáteční lokace: Durotar

Berserking:Aktivováním po utrpění zranění se zvýší rychlost útoků zblízka a kouzlení.

Beast Slaying:Bonus k damage proti nestvůrám typu Beast (zvíře).

Regeneration:Zvyšuje rychlost obnovy hitpointů.

Throwing Specialization:Zlepšuje schopnost boje s vrhacími zbraněmi.